Arbejdsweekend 6. & 7. april

Foråret nærmer sig, og solen skinner helt sikkert 6. og 7. april, derfor ligger årets arbejdsweekend netop her.
Foreningen har brug for hænder til at holde vores fine skydebane helt klar til resten af sæsonen.
Du har derfor en gylden mulighed for at tilbringe lidt tid sammen med dine gode jagtkammerater, til en hyggelig dag, jo flere vi er jo nemmere bliver det.
Der vil ved middagstid blive serveret pølser fra grillen, endnu en god grund til at dukke op.
Du behøver selvfølgelig ikke deltage hele dagen, det er helt i orden at komme og give en hånd et par timer.
For at sikre der er pølser nok til alle, vil det være rigtig dejligt hvis du vil sende en lille besked til formanden om at du kommer og hjælper.

Du kan få fat i formanden på formand@kronjyllandsjagtforening.dk eller 28609333.
Vi glæder os til at se en masse arbejdsklædte medlemmer, som vil hjælpe med at sætte banen i stand og give den en optimal start på sæsonen 2019.