Hundetræning

Der afholdes hundetræning velegnet for jagthunderacer, start 5. april kl. 19.

Træningen foregår på Nordre fælled, mødested er parkering ved indkørsel fra Mariagervej.

Der vil være grundtræning for uøvede hunde.

• Unghunde med fokus på samarbejde og basis færdigheder, hvalpe kan deltage såfremt de er klar til træning.
  • Afhængigt af de fremmødte hunde vil der være et hvalpehold
  • Apportering for lidt trænede hunde, med fokus på samarbejde og dummy apportering

Der vil være apporterings træning med vildt for øvede hunde.

• Apportering af fuglevildt fra land og vand, samt apportering af hårvildt. Niveauet tilpasses den enkelte hund.

Træningen er velegnet for jagthunderacer, men det er ikke et krav at man går på jagt for at deltage. Alle er velkommen.

Der trænes 10 gange, hvor den sidste træning er en afsluttende evaluering, så man ved hvad er skal trænes mere med.

Pris for medlemmer af jagtforeningen: 500 kr. - øvrige 600 kr.

For yderligere oplysninger kontakt Peter Schmidt, hund@kronjyllandsjagtforening.dk eller på 40940043

Der er ikke krav om tilmelding, men vi hører gerne fra dig, hvis du kommer, så vi har bedre mulighed for at planlægge fra starten

Opdateret d. 17. april 2023