Åbent Hus

Vi indvier vores nye klubhus lørdag den 26. august kl. 13. I den anledning er alle medlemmer og interesserede velkommen til åbent hus fra kl. 12 til kl. 15 på skydebanen, Kronjydevej i Assentoft.

Vi glæder os i den grad til at få et klubhus igen, så vi håber at I har lyst til at komme forbi og se det nye - det er rigtigt flot. Tag bare familien med.

Vi giver fadøl, sodavand og pølser - de gode vi plejer at servere til flugtskydning.

Cirka kl. 13 er den officielle indvielse.

Der vil være mulighed for at købe lodder og vinde præmier, så vi kan skrabe lidt penge sammen - det har været os et dyrt år, og der er stadigvæk meget der skal til i det nye klubhus. Tag lidt penge med, der er både små og store præmier - du kan blandt andet vinde en jagtkniv, som det lille Knivværksted har skænket. De vil også være der ude, så skulle du ikke vinde, kan du købe en af dem.

En af banerne vil være åben, så alle kan prøve at skyde med et jagtgevær - eller måske demonstrere for børnene hvor god man er til at ramme bagduer.

Bueskytterne vil også være der.

Der kan nå at komme mere til, vi håber at vi ses der ude.

Bestyrelsen

BEMÆRK da vi lige skulle være nogenlunde sikre på, at det rent faktisk kunne lykkes, er vi jo ret sent ude med invitationen. Vi vil derfor prøve at ramme så mange som muligt af medlemmerne, så du kan godt risikere at få en eller flere email med samme invitation.