Jagthorn

Hammershøj og Omegns Jagtforening opretter i samarbejde med omliggende jagtforeninger et kursus i jagthorn. Der vil blive undervist af en erfaren Jagthorns-lærer, og der bliver hold for både begyndere og øvede. Kurset starter 28. august og slutter 27. november, med undervisning hver mandag.

kl. 17 - 19, Begyndere og let øvede

kl. 19 - 21, Øvede

Kurset koster 500 kr. og undervisningen finder sted i Huset, Randersvej 15, Hammershøj.

Der har flere gange været talt om at starte jagthornskursus i vores egen forening, men der har ikke været tilstrækkelig opbakning. Så et samarbejde mellem jagtforeningerne om at få det op at stå, støtter vi helt. Så hvis du går rundt og drømmer om at være den, der blæser frokostsignalet rent og klart - så har du muligheden her. At det foregår hos en anden jagtforening, det blæser vi på.

Du kan kontakte Finn Støttrup på 4011 9071 eller finnstottrup@mail.dk, hvis du er interesseret, har spørgsmål eller gerne vil meldes til.