Stående hunde

OPDATERET

Da der endnu ikke er løsnet op for restriktionerne for indendørs aktiviteter må vi vente. MEN vi vil stadigvæk gerne afholde kurset,

Da det kræver lidt forberedelse, og da det kræver, at vi kan komme ud på marken, har vi besluttet at gøre følgende:

Vi åbner for tilmelding, vel vidende, at vi ikke kender datoen endnu - men forhåbentlig bliver det i starten af april. Hvis der kommer et passende antal tilmeldinger, så går vi videre med den praktiske planlægning. Tilmeldingen er selvfølgelig ikke bindende, men vi håber, at dem der melder sig til virkelig gerne vil deltage.

Kurset er tænkt for hundeførere, der ikke har erfaring med markprøver, men som enten skal bruge markprøven i avlsarbejdet, eller bare gerne vil have en god stående hund med på jagt.

• Det er én aften med introduktion til træning og arbejde med den stående hund, samt principperne for markprøver med udgangspunkt i de fælles markprøveregler.
  • Der er efterfølgende en dags træning på marken, med egen hund, hvor du får mulighed for at prøve, spørge og fejle, så du er godt rustet til at træne din hund, til at deltage på markprøver.

Pris for deltagelse er 200 kr.

Tilmelding og yderligere oplysninger ved Peter Jensen, 20132851

Opdateret d. 17. april 2023