Vintertræning 2020

Der afholdes træning for jagthunderacer på skydebanens område, Kronjydevej i Assentoft. Der vil være mulighed for grundtræning og apportering med vildt. Det kan blive koldt, så husk varmt tøj og fodtøj.

Der vil være lydighedstræning for unghunde og apportering for øvede hunde. Så der er god mulighed for at komme i gang med unghunden, eller få de værste unoder pillet af efter jagtsæsonen.

Træningen er 6 gange, søndag formiddag kl. 10, første gang 19. januar 2020. Pris: Medlemmer 250 / øvrige 300.

Yderligere oplysninger hos Peter Schmidt på 40940043 eller hund@kronjyllandsjagtforening.dk.

Tilmelding ved fremmøde på første træningsdag. Hvis du allerede nu ved at du vil deltage, må du gerne give besked - det gør planlægningen lidt nemmere.

Hvis du er forhindret første træningsdag, så er du velkommen en af de efterfølgende.