Donationen fra Friluftsrådet

Ofte hører man at intet er gratis, og det er nok rigtig nok - Meeen engang imellem må man godt være heldige, og det har Kronjyllands jagtforening igen været, vi har nemlig fået en håndsrækning udefra. Denne gang har vi modtaget en donation fra Friluftsrådet, så vi nu har 3 trailere til at fragte vores skydepramme rundt i landet på. Vi siger mange tusind tak til Friluftsrådet for den fine donation, og håber vores medlemmer får stor gavn af vores nye setup, der nu udgør en rigtig fin mulighed for, at en masse jægere kommer ud og gør brug af strandjagten, både på hjemmebane og rundt i landet. Økonomisk er det måske ikke det største projekt Friluftsrådet støtter, men for os giver det en fantastisk mulighed og mobilitet til vores jagtforning, og en mulighed for at øge interessen for den fri jagt på vandet.

Du kan altid kontakte Kenneth fra jagtudvalget hvis du vil høre mere om hvordan du kommer afsted i foreningens skydepramme.

Formand Thomas Skifter