Schweiss kursus

Der afholdes schweiss kursus, som skal lede hunde og hundefører frem til at kunne bestå en 3 timers 400 meter sporprøve. Kurset er velegnet for alle, der gerne vil prøve sin hunds evner til at gå spor, og giver en fantastisk mulighed for at arbejde sammen med hunden. Kurset er velegnet for unge uprøvede hunde og førere. Introduktionsaften og praktisk træningen i skoven. Der vil blive trænet i udlægning og udredning af spor såvel med fært sko som sprøjtede spor. Schweissliner, færtsko m.v. kan lånes af instruktørerne.

Kurset består af en introduktionsaften 31.1 kl 19 i klubhuset på skydebanen Kronjydevej i Assentoft, 8960 Randers SØ. Efterfølgende weekend træninger på arealer i skov nord for Randers aftales nærmere på introaftnen. Der sluttes af med en prøve. Max antal 8 hunde.

Nærmere oplysninger, samt tilmelding hos Peter Schmidt på tlf. 4094 0043. Prisen er 600 kr for medlemmer og 700 kr. for ikke-medlemmer. Betales på introduktionsaftenen, der kan betales med mobilpay.

Opdateret d. 17. april 2023