Ny storsponsor

Sparekassen Danmark er ny storsponsor for Kronjyllands Jagtforening.
Jagten har været sat ind på en hovedsponsor til foreningen, og vores næstformand har netop landet en flot længerevarende aftale med Sparekassen Danmark.
Vi kan derfor med stor glæde annoncere, at Kronjyllands Jagtforening har indgået et samarbejde med Sparekassen Danmark, som nu er vores nye storsponsor.
Det er en markant milepæl for vores forening, da støtten fra Sparekassen Danmark vil have en enorm betydning for vores fremtidige aktiviteter og udvikling.
Støtten fra Sparekassen Danmark giver os nye muligheder for at styrke vores forening og vores tilbud til medlemmerne. Vi kan nu arbejde videre med projekter, der førhen kun var drømme, og vi kan styrke de aktiviteter, der gør Kronjyllands Jagtforening til et særligt sted for alle os, der deler passionen for jagt og natur.
Det er vigtigt, at vi husker på vigtigheden af at støtte dem, der støtter os. Sparekassen Danmark har vist deres dedikation til vores lokalsamfund og vores fælles interesser, og det er kun rigtigt, at vi viser dem vores taknemmelighed. Overvej derfor at støtte Sparekassen Danmark, når I har brug for bankrådgivning eller andre finansielle ydelser – det er den slags gensidig støtte, der styrker os alle.
Vi ser frem til en spændende fremtid sammen med Sparekassen Danmark og håber, I vil være med til at bakke op om dette samarbejde.
Er du på jagt efter en ny bankforbindelse, så klik her

Opdateret d. 30. september 2024