Byggeri af nyt klubhus

17. maj:

Så er der langt om længe gang i byggeriet. Der er indgået en kontrakt med Mellerup tømrer- og entreprenørforretning om totalentreprise for at bygge nyt klubhus. Det er godt at vi har fået en aftale med en lokal håndværker, og vi glæder os til at se byggeriet skride frem. De har gjort klar, og så snart landmåleren har sat pinde i jorden går de i gang. Særlig godt er det, at de har lovet at huset er klar til os i midten af august - det glæder vi os allesammen til.

De priser vi har fået i licitationen var overraskende høje, så vi har måtte skære lidt i ambitionsniveauet. Priserne afspejler at vi skal bygge efter de nyeste regler, så vores klubhus bliver isoleret som et moderne boligbyggeri - selvom det kun bruges få timer om ugen, der skal være handicap toilet og brandsikring. Sådan er det, og vi har løst det. Vi har valgt at skære lidt i entreprenørens opgaver, og så må vi selv lave lidt af arbejdet - men alt i alt er det til at overse, vi regner med jeres opbakning.

Vi vil prøve at holde jer lidt opdateret her efterhånden som det skrider frem.