Vin og Vildt 2024

Du kan stadig nå vin & vildt 2024 - ny dato 14.juni

Drømmer du om lækre vildtretter, er du vild med gode vine - Eller elsker du bare at høre gode jaghistorier og hygge – Så meld dig lige til årets Vin og Vildt i en fart, inden en anden napper pladsen.

Du behøver ikke være jæger, alle er velkomne.

Igen i år kan vi med glæde fortælle, at det som sædvanlig er vores dygtig mesterkok Martin fra Fyn, som har lovet os en gastronomisk oplevelse ud over det sædvanlige, så der er bestemt noget at se frem til. For at vi ikke skal blive for tørre i halsen så kommer vores gode venner fra Best Selection og præsenterer aftenens udvalgte vine.
Tilmelding er åben nu, og der er kun 50 pladser til rådighed, så først til mølle……

Vildt & Vinaften fredag d. 14. juni 2024 Uggelhuse forsamlingshus Bygaden 8, 8960 Randers SØ Dørene åbner kl. 18.30. Vi går til bords kl. 19.00 Kuvertpris 375,- pr. person Tilmelding og betaling til foreningens kasserer Rene Hjorth : kasserer@kronjyllandsjagtforening.dk Hvis du tilmelder en gruppe (mere end to personer) sørger vi for, at I kommer til at sidde ved samme bord.
Har du spørgsmål, kan du ringe til: Rene på mobil: 2119 5047, eller Michael Ramlau mobil 4015 1542

Opdateret d. 23. februar 2024