Vin & Vildt 2023

!!!KUN 4 PLADSER TILBAGE.!!!

Er du et rigtig madøre, er du vild med gode vine – Eller elsker du bare røverhistorier og hygge – Så er det med at få meldt dig til årets vin og vildt med det samme.

Igen i år har vi glæden af at fortælle det som sædvanlig er vores dygtig mesterkok Martin fra Fyn, som har lovet os en gastronomisk oplevelse ud over det sædvanlige, så der er noget at se frem til.

For at vi ikke skal blive for tørre i halsen så kommer vores gode ven Thorsten Vendelbo fra Best Selection og præsenterer aftenens udvalgte vine.

Tilmelding er åben nu, og der er kun 50 pladser til rådighed, så først til mølle……

Vildt & Vinaften fredag d. 10. marts 2023

Uggelhuse forsamlingshus

Bygaden 8, 8960 Randers SØ

Dørene åbner kl. 18.30. Vi går til bords kl. 19.00

Kuvertpris 375,- pr. person

Tilmelding og betaling til foreningens kasserer Rene Hjorth : kasserer@kronjyllandsjagtforening.dk

Hvis du tilmelder en gruppe (mere end to personer) sørger vi for, at I kommer til at sidde ved samme bord.

Har du spørgsmål, kan du ringe til: Rene på mobil: 4279 0029, eller Michael Ramlau mobil 40151542