Vintertræning 2023

Der afholdes uformel træning for jagthunderacer på skydebanens område, Kronjydevej i Assentoft, 8960 Randers SØ.

Der vil være mulighed for grundtræning og apportering med vildt. Det kan blive koldt, så husk varmt tøj og fodtøj.

Der vil være lydighedstræning for unghunde og apportering for øvede hunde. Så der er god mulighed for at komme i gang med unghunden, eller få de værste unoder pillet af efter jagtsæsonen. Vi tilretter træningen til de fremmødte hunde.

Træningen er 6 gange, søndag formiddag kl. 10, første gang 22. januar 2022. Ingen tilmelding, bare mød op.

Prisen for 6 træninger er 300 kr. for medlemmer og 350 kr. for ikke-medlemmer. Betaling sker på dagen, der kan betales kontant og gerne Mobilpay

Yderligere oplysninger hos Peter Schmidt på 40940043 eller hund@kronjyllandsjagtforening.dk.