Appotering med baglænskædning

Temaaften om apporteringstræning med fokus på emnet ”baglænskædning”

Vil du gerne finpudse din hunds færdigheder vedr. apportering? Har du en eller flere ting du gerne vil forbedre eller har din hund og dig et problem vedr. apportering som du gerne vil afhjælpe?

Så læs videre 😊

Du inviteres hermed til temaaften med fokus på apportering og træningsmetoden ”baglænskædning”. Vi starter med at hundene bliver i bilerne og vi mødes i klubhuset. I klubhuset vil der være præsentation og teori vedr. emnet baglænskædning. Herefter går vi på pladsen med hundene og laver øvelser med fokus på baglænskædning. Til slut samles vi i Klubhuset uden hunde og afslutter med den sidste teoretiske del.

Til foråret vil der til hundetræning på Nr. Fælled blive tilbudt mulig for at træne apportering efter principperne i baglænskædning.

Tilmelding til temaaften 20. marts bedes sendes på SMS til 26 15 84 74.

Onsdag den 20. marts kl. 18.00-19.00
Sted: Klubhuset Kronjydevej, Assentoft