Flugtskydning

Flugtskydningsudvalget består af ca. 10 personer som sørger for at foreningens skydeanlæg fungerer. Vi har i dag et skydeanlæg anlagt rundt om vores klubhus på Kronjydevej i Assentoft.

Anlægget består af en Nordisk Trapbane, en Skeetbane og en Jagtbane. Vi har uddannet en række flugtskydningsinstruktører som kan hjælpe nye og ikke øvede skytter med at forbedre færdigheder på en flugtskydningsbane. Har du ambitioner om at hjælpe andre med at blive bedre til at skyde, er der også mulighed for, at du kan blive instruktør.
Der kan desuden lejes en skydetrailer med kastemaskine og lerduer, hvis man har mulighed for at lave et arrangement på eget terræn.
I perioden fra februar til og med marts er banen åben hver lørdag fra kl. 9 til 15. Der kan skydes på alle baner, også jagtbanen.

Se skydetider i aktivitetskalenderen.

Michael Møller

• Funktion:Udvalgsformand Flugtskydning