Nye lerduekastere

Stor nyhed fra Kronjyllands Jagtforening!
Vi er utroligt glade for at kunne fortælle, at vi har modtaget en generøs donation fra Sparekassen Danmark Fonden til nye lerduekastere!
Det var vores lokale erhvervsdirektør Brian Kristiansen fra Sparekassen Danmark, der personligt bragte den fantastiske nyhed til os, netop som vi gik og reparerede på vores gamle lerduekastere.
Donationen kunne ikke være kommet på et bedre tidspunkt, og vi er dybt taknemmelige for deres støtte.
De nye lerduekastere vil i høj grad forbedre vores træningsfaciliteter og give vores medlemmer endnu bedre muligheder for at udvikle deres færdigheder.
En stor tak til Sparekassen Danmark Fonden for deres bidrag til vores forening og lokalsamfundet.
Vi ser frem til mange spændende og udfordrende skydninger med de nye lerduekastere!

Thomas Skifter, Kronjyllands Jagtforening

Opdateret d. 04. juli 2024